gal1 tieeeerd

Helt galet seg.
Vaknade upp klockan fyra idag. Ligger helt döende med laptopen i sängen
då jag får ett super trevligt besök med Andreas sebastian och william som kommer
upp o skriker och hoppas omkring och är allmänt jobbiga, skit trevlig början på dan, verkligen!
Efter det får man hemlevererad cola&pizzan, bara tar det lugnt, soft.
Sen blev det in i dushen, på med myskläder och åka och träffa min efterlängtade
Olivia, gud vad skönt det var att träffa henne. Puss på dig snuttan!
Sen bar det av till jimmy och var där en liten stund och kolla på början av någon rulle osv
Jätte mysigt, you make me happy boy.

M
en nu ska jag sätta på en film och antagligen somna till den också om jag känner mig själv rätt.

Bjussar på några snygga nattbilder inatt igen, helt död ..igen!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Snygging där !!!<3 ;)

2011-01-10 @ 23:31:20
URL: http://ail.blogg.se/
Postat av: rebecka

Tack snuttan :)

2011-01-11 @ 21:00:07
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0