Godagens!

Första skoldagen idag..it sucks.. spyr på skolan!

Drog hem till jossan med henne efterskolan, och vi har bara suttit vid hennes
gammla datan och kollat så galet gammla bilder, haha fick kramp i magen efter ett tag
kan jag bara säga. Hur fan kunde folk låta mig gå runt sådär? Pinsamt!
Men håret som ser ut som det inte är borstat på flera år, brösten up pushade till hakan,
grå/orange i ansiktet, ungefär 3 ihopklumpade ögonfransar, SSS byxor, och solbrillor som
tog upp halva ansiktet, pinsamt. Glad över att man förändrats lite åtminstonde :o
Men såhär sitter man väl och säger om några år också.

Sen har jag vart tvungen att leka med Teo jossans lillebror ett antal timmar kändes det som.
Galet skön men otroligt jobbig liten lustig kurre, och sen vart det middag med hela hennes familj.
Måste fan säga att jag känner mig lite hemma där efter alla år, kärlek till hennes familj! Haha! :)

Ikväll blir nog bara en hemma sitta kväll/ ta hand om sig själv kväll.
Kanske ta ett skönt bad med ansikts mask osv.. NICE!
Men innan det blir det nog en prommis med ollibollie, som det ser ut nu.

Nu ska jag iallafall kila här ifrån, hör nog av mig senare tror jag.

Cya i dont wanna be ya!






hahaha helt förstörd!

Kommentarer
Postat av: Annica och Jossan

Kärlek till dig också från annica :)

2011-01-12 @ 17:23:31
Postat av: rebecka

NaaaaaW, vad gullig du är Annica! :)

2011-01-13 @ 00:21:42
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0