seeeegt

Seg jävla skoldag! Jävlar vad trött jag har vart!
Men börjar nog piggna till lite nu efter att fått i mig lite
kladdkaka, yummieyumyum!

Ska nu börja packa för att dra till morsan efter två veckor hos far.
Saknat henne. Sen senare ikväll får vi se vad som händer, vill
till en pojk o mysa, men han verkar ge mig rådiss, så det får vi väl se hur
det blir med det, haha! :)
Annars händer väl något annat troligtvis, annars funkar det med
en chill hemmakväll bara. Men nu måste jag skynda mig lite med tanke
på hur mycket jag måste packa.. som vanligt -.-


Bild sen grekland i höstas.
Ser dock ut som en uppsvullen kines, men det bjuder vi på :)

Kommentarer
Postat av: jossan

haha , rådiss ? nehe menar du det ?:O

puss love you

2011-01-13 @ 18:20:36
Postat av: rebecka

Käften jossan! Vi snackar nu igen, så de så :D

Love u to

2011-01-13 @ 22:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0