8 minuter

Har bara 8 minuter kvar pa internet cafet men ...
Helt freaking awesome har!! Solat 5 timmar i strek idag, har en sjuk javla branna, langt ifran snyggt! Vi har kakat och jag har skamt ut mig tva ganger genom att borja spruta nasblod fran ingenstans, men det gor ju inget, ar det semester sa ar det! Nu har vi nyss suttit pa en as nice bar, vad som hander har nast aterstar o se :) puuuuuuuuuuus
Ni ser kanske inte vad det star med tanke pa att jag kopierade det jag har skrivet fran facebook.
Men har det iallafall SJUKT nice har nere, jatte mysig stad och 40 grader o stekande sol och
grymt varma o skona kvallar, solar helt galet, redan lite halv neger efter andra dagen, shoppar kakar gott o gar pa barer pa kvallarna. Men maste kila, PUUSSS! Hoppas ni har det bast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0