awesome!

Första gången jag var på Lida Contry festival igår och det var grymt! Hade sjukt skoj!
Drack öl, umgicks och dansa som en galning, haha!
Undrar vart fan jag vart alla andra år? Menmen, kul var det iallafall och grymt mycket folk
vilket var ett stort plus!
Vid ett slutade det och vi tog bussen ner till stationen igen och rörde oss mot Stuvsta där
det var en fest med åldrar från 94-87, haha! Var dj och fotograf där :)
Var helt okej, satt bara o snacka med lite nytt random folk.
Vid tre tiden drog jag och micha till nattbussen som vi fick vänta på 40 min -.-
Den tog vi till Huddinge och bytte sen där och kom tillslut till tullinge, vi var väl hemma
vid halv fem ungefär, måste säga att hemvägen var VÄLDIGT händelsefull och även när
vi kom hem, livrädd var jag! haha.
bild sen ungefär 2 år tillbaka tror jag, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0