be proud

Smala som tjocka, långa som korta, vältränade som ovältränade.
Just DU är fin på ditt eget sätt, var stolt över dig själv, hur du än är!
Alla har sina ställen man har komplex för och vill ändra på..
Men varför? Stå och titta på det och tänk på naktdelar och fördelar..
Är det verkligen så farligt? Varför skäms jag så mycket över den här
kroppsdelen? Är det fler än jag som ens tänker på det?
Acceptera det och var nöjd över det istället!

Jag har många gånger blivit retad över olika kroppsdelar, och att jag är för smal osv ..
Och folk påpekar fortfarande saker om mig o min kropp och det är något som kommer
finnas hela ens liv, men jag har lärt mig att man inte ska ta någon skit och verkligen inte
ta åt sig. Lyft på hakan och var självgod!

Kommentarer
Postat av: a

En årslön på att du aldrig fått höra något annat om din kropp än hur fin den är och att du enbart skriver detta inlägg för att ha en anledning att lägga upp fler bilder på den och få ännu fler komplimanger.



så jag kan inte säga något annat än, fan va het du är. :D

2011-07-01 @ 15:52:07
Postat av: rebecka

Hej du "a".

Med tanke på att du inte vågar skriva ut ditt namn

så har jag ingen aning ifall jag känner dig eller inte. Men kan säga dig att jo .. det har jag. Har vart underviktig hela mitt liv och kan säga dig att jag fått hört en heeeeeeeel om det som jag tagit åt mig att jag förut inte ens vågade gå runt i tights? Och jag skulle kunna lägga upp dessa bilder vilket som, inlägget var inte menat om/till mig utan till alla andra ute i världen, tack och hej!

2011-07-02 @ 00:45:02
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är vacker. Folk klagar på allt och alla. Så är det bara.



Fight the good fight!

2011-07-02 @ 03:07:38
Postat av: rebecka

Sad but true!

2011-07-02 @ 13:03:53
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0