1 juni

Sommar nu, livet känns faktiskt ganska underbart för ett tag!
Ska lägga mig och pressa lite i solen medans jag väntar på att pappsen och agnes
ska komma hem och vi ska iväg med båten, ser både fram mot det men samtidigt inte.
Kommer bli skönt att komma iväg ett litet tag och bara kunna ta det lugnt, och inte göra ett skit.
Inte behöva anpassa sig efter tid, eller människor. Inte behöva tänka på något speciellt och inte behöva stressa
bara chilla med livet, hur nice? Men kommer ändå vara så rastlös så jag kommer VILJA åka hem och stressa, haha!
Menmen nu ska jag lägga mig i solen och hoppas på lite bränna! Efter dessa dagar med båten lär jag ju iallafall ha livet färg. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0