badbadbad

Dålig uppdatering. Ute och roar mig på kvällar och segar på dagar, hehe.
Menmen.
Igår var jag hos maria och åt och fixade oss, efter det drog vi hem till ida där det var lite party.
Umgicks, sen kom dock polisen dit och förstörde :( Så alla drog därifrån.
Drog till rönninge station och mötte Jessica,Emma,Micha och Elin, drog till någon Affe och
bara chilla galet, sen blev det att röra sig mot tullinge, drog en sväng förbi nick där dom hade
spelat poker och alla var helt döda, så drog hem och käkade som en galning.
Sen har jag vart sjukt seg hela dagen så nu blir det till att hoppa in i duschen, fräscha till mig
och sen dra hem till becka för att fira henne med girlsen, Grattis!
Vi hörs!
Glömde även kameran hos Nick igår... trött jag blir på mig själv -.-

Kommentarer
Postat av: amanda

HAR EN SAK TILL DIG ;)♥

2011-06-18 @ 22:51:04
URL: http://ail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0