.

Vet att det blir dålig uppdatering, but I'm a busy women!
Ligger ju på beachen hela dagarna sen en massa andra saker, men andra
ord är jag inte hemma så ofta. Men gör så gott jag kan!
Igår låg jag och njöt av den gassande solen på Stendal, proppfullt med folk var det.
Sen drog jag hem till mamma och alla hennes polare och käkade, efter det hem till
Olivia för att fixa mig lite grann och sen drog vi även dit en massa folk och hade
lite party, träffade även min bästa albin, längesen jag träffade på honom, så det var kul! :)
Nu ska jag strax åka mot Salem med mamma för att kolla på den FRÄSCHASTE lägenheten, hur nice?!
Hörs sen babes!
Jag och olivia igår, sexy girls!
Och sen lite bilder på mig och kära vänner.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0