.

Skit mysig kväll igår.
Sov även hos jimmy och råkade dock sov bort ungefär hela dan, vilket ändå
inte gjorde så mycket med tanke på att det är sånt här jävla skit väder! Blir så arg.
Wellwell, senare kom pappa och hämta mig, och eftersom han ska lämna mig själv ikväll
för att han ska bort så har han tydligen jätte dåligt samveta och hade köpt hem en
jävla massa gott gott, allt från pannkakor, marabou kakor, choklad, godis, osv .. HUR NICE?!
Så nu ska jag tjocka mig lite och sen hoppa in i duschen.
Tjing! Vi höres senare.



två gamla party pics, med tanke på att jag inte fått tillbaka kameran av martina än!
MORR

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D



kan du inte börja påsta på bilddagboken igen

2011-06-18 @ 01:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0