f1 med gal1 trött

Hahaha! Helt åt helvete vad seg jag är!
Dagen idag har tillbringats hos Martina med nattsällskapet
Viktor & Kenny, jobbiga som få men det fick gå.
Vi drog till handlarn och köpte vofflesmet och kenny fick
stå och vara kökskärring, men bra var han och det satt ju fan inte fel.
Vi kollade även på någon skräckrulle, fick senare skjus hem.
Sen bytte jag vecka till mammsen, hon är lika klockren som vanligt
med hennes jävla skämt och historier.
Ikväll har Olivia,Martina,Micha,Sandra,Albin,Hampus,Kevin och Johan
vart hos mig, vi hade det mys och kollade på två rullar och tjockade
oss rejält osv. Dock verkar dom jävlarna inte se skillnad på mig och en docka -.-
Blev ju runtslängd i 190 förfan. Haha
Nej nu kommer jag somna på tangentbordet och blir dock tvungen att städa undan
i sängen för den ser ut som ett helvete och inte nog med det har jag sovsällskap
utan olliballo. Haha hur ska detta sluta?
Natti på er babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0