Fullt upp!

Inte haft tid med bloggen nu.
Igår åkte jag till alby för att köpa löshår vilket jag även gjorde men dock lämnade tillbaka efter en kvar, haha!
Och drog istället in till stan och köpte hårförlägningar, lösögonfransar och även hårfärg som jag aldrig andvände.
Men bra att ha till senare, behövs alltid.
Nu har jag även SOMMARLOV, känns sjukt bra i hela kroppen! 
Har haft en skön dag, och nu ska jag käka och fixa mig inför kvällen.
Ska till Tullinge gård för att kolla på Summer break med en jäääävla massa trevligt folk.
Sen drar antagligen jag och lite folk till martina och efter det stendal.
Fan vad vi ska steka ikväll brudar, haha!
Nej nu har jag inte tid o sitta här, ni får massa bilder imorgon.
Puss!

jag igår, gifflar är inte fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0