It's a long day baby, a long day

Yepp, vaknade vid ungefär åtta utav att agnes väcker mig och berättade att mamma
har KÖPT LÄGENHETEN I RÖNNINGE vi kollade på här om dan, kan inte förklara lyckan
inom mig, fyfan gjorde heeeelt klart min dag! Du är bäst mamma.
Efter det började jag på att fixa mig sen drog jag och agnes in till stan
vid tio, och mötte även upp Johanna på stationen.
Agnes har shoppat massor utav fina saker medans jag köpte två presenter till henne.
Nu ska jag in i duschen, senare städa lite och sen fixa mig finfin :)
För ikväll kommer Vicky,Zanna,Zimone,Peter,Kicki,Kalle,Majsan,Filippa,Wilma och Andreas
hit och det blir mumamuma middag och trevlans, sen får vi se hur kvällen slutar.

Kommentarer
Postat av: adam

moogeet -.-

2011-06-22 @ 19:18:21
Postat av: rebecka

haha vad är moget?

2011-06-22 @ 20:44:09
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0