svar på tal

julia om hungry:
en fråga, varför vill du "biffa till dig" :) de är ju så mycket finare att vara smal, och du verkar ju ha enkelt för dig att bli smal. så varför inte bli smalare det e ju bara finare än att bli mer vältränad och du kommer ju endå aldrig bli biffig :) kolla gärna min blogg :) tror ja skrev rätt hat lite brotton men aa harebrra! försök ite bli biff man ser endå ingen skillnad du ser fortfarande lika dan ut nu oh du ha försökt bli de länge! bli smalare istället pusss <3
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Svar :
Hej du Julia! Som sagt, alla ska få säga vad dom tycker och tänker, men när
det är folk som inte känner mig som går in på saker om mig o mitt utseende/kropp
som dom inte vet ett piss om blir jag bara less. Jag menar... vad vet du om att jag försökt bli
biffig, visst jag har skrivit att jag ska försöka men det är inget jag gjort.
Och en fråga bara.. men med tanke på att du sitter och tjatar om att jag ska bli smalare i varje
mening, tycker du jag är tjock? för då kan jag berätta att jag är underviktig.
Och att du säger att jag inte kan bli biffig? vad vet du om det?
Och EN sak till .. grattis till att du skriver in en blogg som inte ens finns...

Kommentarer
Postat av: Nicole Reshdouni

Lysnna inte på störda människor Rebecka! Den där Julia måste ju ha något fel i skallen om hon säger att du ska bli smal? Eller smalare. Du är fin som du är och om du vill eller inte vill bli biff asså de har ingen annan med å göra? Shit varaför ska andra människor bry sig om vad man gör med sitt utseende och sin kropp! Bra att du står på dig. Puss&Kram

2011-06-23 @ 08:50:41
Postat av: Olivia Schmikli

hon måste ju ha fel i huvet! du är fin så som du är, och smalare ska du inte bli! du är en underbar person med vackrastre personligheten, you go girl! love you

2011-06-24 @ 03:04:28
Postat av: Musse

Vi cuttar bitchen, inte ett fel på din kropp. Jävla muggtard som har komplex över sin egna kropp och lägger över skit på dig... -.-'

2011-06-26 @ 04:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0