tur man har en syster

Det är fan i mig tur att man har sig en syster ibland, haha.
Åkte ju en snabbis till stan för att lämna tillbaka mina byxor.
Och så funkade allt tills dom sa "Stoppa in kortet så vi kan överföra pengarna där"
Stod där som ett frågetecken och sa "kortet?" Men tackade gudarna för att Agnes
var med och hade sitt kort, så pengarna ska läggas in där med tanke på att jag ska fixa
mitt kort strax, och börja lägga in barnbidraget, fan vad skönt det ska bli.
Men iallafall så hade inte pengarna lagts in när vi kom tillbaka till Tullinge, så vi kunde inte
käka ute ELLER åka och köpa hårfärg.
Men planerna för imorgon ser ut såhär :
10.00 Vara i skolan och duka upp för balen
Efter det:
Åka med jossan till flempan och köpa hårfärg och slingor
Hem till mig och färga.
Fixa mig.
Tillbaka till skolan för servera på balen, parta lite där.
Sen får vi se vad som händer efter
Och senare kanske sova hos jimpo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0