Dagens.

Hann inte lägga in dagnes face&dress look så vi tar det nu.
Ingen speciell dresscode, snabbaste fungerande jag hittade, stressiga mornar är min vardag ..

Linne - Carlings
Shorts - H&M
Skinnjacka - H&M
Halsband - Martinas.. så ingenaning.
Fejk skinn converse - H&M
Facelook
(trött som ett as)
Sen senare idag skulle jag o Jossan ett försök till att fixa mina naglar som dessvidare
gick rakt åt helvete, ser ut som jag ska på maskerad eller något liknande.
Men får funka tills jag har orken att fixa om dom. Haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använder du för smink till vardags? Kan du inte göra ett inlägg om det? Älskar din blogg, bra att du började igen! :D

2011-05-25 @ 20:34:07
Postat av: rebecka

Jo visst kan jag göra det, så fort jag har tid, imorgon kanske! :) Tack, gud vad glad jag blir!! Puss på dig!

2011-05-25 @ 23:58:13
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0