Funny hunny

Idag skulle vi haft frilufsdag med skolan, men fetglöm i detta väder! Pissväder..
Sen så tänkte vi att vi kunde dra in till stan på picknick eller något men nej, inte fan gick det heller.
Så nu sitter jag här hemma med världens skönaste kläder som någonsin skapats och ska strax fixa ihop något käka och sen börja fixa iordning mig för att traska ner till centrum och hämta ut en bok till min jobbiga syster efter de rullar jag in till stan för sång, sen blir det att möta upp Maria och dra hem till mig för fixning för kvällen, myyys!
Men nu börjar jag känner mig lite stressad .. as always!
Så vi höres sen när jag får tiden till det! Tjingtjong
Som sagt.. får bli, gamla bilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0