hm.. vart är världen påväg?

Idag när jag gick hem från skolan gick jag förbi ett gäng små killar på cyklar som kanske gick i hm .. Trean?
Och redan när jag var några meter framför dom hör jag dom skrika "Jävla fitta/din lilla horunge/ negerfitta" och allt det nu var, sen när jag gick förbi dom börja dom skrika "fett snygg rumpa, vill du knulla mig mig?" Och det äcklade mig så grovt så jag nästan blev rädd! Visst jag skriver inte såhär för att leka stor, för så stor är jag inte, men att små killar i 3;an sitter och skriker ut sånt där på vid en väldigt offentlig plats skrämmer mig, det är fan illa. Så ställer fråga .. vart fan är världen påväg? :o haha!
Tänk er ungefär ett gäng såna här söta killar.
(bild tagen från googel, ingen aning om vem killen är)
dagens p12or

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0