Lite bloggande, lite bilder.. trist

Ja tråkigt nog blir det så på helgerna för då kan man säga att jag är rättså upptagen och har annat för mig vilket gör att jag inte hinner lägga in bilder eller skriva så mycket.
Men igår var en helt okej lyckad kväll, haha!
Var hemma hos en killkompis Simon med ett gäng skönt folk. Mycket prat och skratt.
Både glada och sura miner. Sen sjöng vi och hade oss för min systers pojkvän som fyllde 18!
Grattis Andreas!
Gick därifrån med jimpo vid kanske halv tre, trött som ett as och blev tvingad att gå cirka milen, haha!
Menmen hem kom vi iallafall. Idag har jag bara vart i tumba och kollat på min systers dansuppvisning, jätte duktiga! Är helt sjukt seg, men ska strax få i något i magen och fräscha till mig och ta reda på vad som händer ikväll.
Bilder kommer antagligen imorgon någongång :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0