Tja fan!

FYFAN VAD VÄDRET STEKER! underbart!
Har konstigt nog vart på otroligt bra humör under hela dagen, mycket beror nog på vädret och mina kära vänner.
Efter skolan drog jag med Jossan och Micha till fiket i Centrum där jossan även jobbar så jag och micha passade på att ta en sallad ute i solen, Hur mysigt? Kärlek till deras sallader, gudomliga!
Bjuder på en del bilder från min dag så hörs vi senare!
Dags för nya skor kanske?
Dagens dresscode :
Halsduk - Agges
Tröja - Bikbok
Jeans - Crooker
Skor - H&M
Facelook - trött som satan.. som jag nämde i ett tidigare inlägg
Älskade vän <3
Coooling
hahaha klockren! SÅ JÄVLA FUL
Ibland får man bjuda på sig själv, ledsen tjej! HAHA!
Så jävla GRYMT ritat cornelia!
Ser detta inte härligt ut?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tar jättefina bilder! Vad använder du för kamera? Använder du dig av någon speciell inställning för att få sånt fint ljus, de är verkligen skitfina :D Grym blogg <3

2011-05-26 @ 21:38:58
Postat av: rebecka

Tack så jätte mycket, snällt av dig! :D

Jadu .. tyvärr har jag ingenaning om exakt vad det är, den är väldigt ny, vet bara att det är sumsung. Haha!

Men du är inte den första som undrar så ska ta reda på det och skriva i ett inlägg senare :) Puss på dig!

2011-05-26 @ 22:36:46
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: amanda

SLUTA RÖK!

2011-05-30 @ 18:24:30
URL: http://ail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0