träningsverk

Helt sjuk vad jag kände mig lätt och smidig igår .. men kan säga er, att idag är jag långt ifrån det.
Såhär känner jag mig just nu :
Sån sjuk jävla träningvärk! Men kanske inte konstigt när man inte tränat på ett bra tag och sen
kör på en storstart! Men känns bra iallafall, vet jag att det tog något!
Gäller att alltid tänka posetivt mina kära vänner ;)
Men nu jävlar är det nya tag, en hård träning väntar mig igen!
Och med tanke på att man alltid ska ha något att stäva efter så är det här det jag stävar efter :
Wish me good luck! haha

Kommentarer
Postat av: jimmy

ska du få mindre tuttar än va du har igen -.-?

Sluta sträva över nått som inte är snyggt <3

2011-05-27 @ 10:58:51
Postat av: rebecka

Haha nej tyst jimmy, hade inte tänkte det!

Och det står "sträva efter" hade inte tänkt få sådär, men lite mer muskler än "fett" som du klagar på. Och både du och jag vet att jag aldrig skulle lyckas att få en sån där mage ändå, haha! <3

2011-05-27 @ 11:35:02
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0