back on track

Nu ska jag försöka blogga järnet igen.
Har så fullt upp på helgerna också, dessutom är jag som sagt stressad aaaaaaall the time
så kanske inte så smart att vara bloggare då? Haha menmen, jag kämpar på ändå!
Sovit hos totte sen torsdags så det kan också bero på ännu sämre bloggning.
Menmen, idag var jag hemma hos micha med Fille,Jossan och Trisse och käka
en massa godis, chips o tårta och glodde idol och hade det trevligt!
Tidigare idag var jag även och fikade på Tegners Cafe med micha.
Sen senare ikväll drog jag iväg till totte en stund.
Han själv var inte hemma när jag kom dit så satt och glodde One Three Hill
och babblade massa med hans underbart söta mamma i ungefär 20 minuter
tills han kom. Sen gjorde vi smoothie och senare åkte jag hem, och fick
även med mig kameran hem. Nu ska jag försöka sova, vilket antagligen inte kommer
gå så bra för jag är ledsen för en massa olika anledningar.
Jag är så jävla glad för du finns, du är lycka totte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0