ßecka tierd

Fyfan vad jag är trött och seg! Vill bara ligga kvar i sängen hela daaaaagen!
Men nejnej det går ju icke. Igår var det en helt ok kväll.
Började att Jag,Jossan,Micha,Jessi,Becky & Mickis var hos Enio i flemingsberg där det
var lite party...eller lite o lite, var FÖR mycket folk, så vi satt mest ner på ett o samma ställe
och pratade, senare skulle vi vidare mot fille men blev lite knas så jag drog tillbaka till
flemingsberg där tottes mamma hämtade mig så drog till honom och sov där,
och som vanligt vaknade jag ensam igen.. för totte gick upp vid sex och jobba :( haha!
Har vart hos jossan och käkat och snackat skit. Nu har jag bara legat i sängen ett bra tag
så nu blir det att hoppa in i duschen och sen ner mot mamma för att hämta lite saker och
fräscha till mig för ikväll så jag antingen ska på fest eller bara dra till skogås till felicia och
kanske träffa lite folk eller bara ha myskväll, sen ska jag nog sova där.
Blev ganks långt inlägg nu märkte jag, hehe. Menmen nu måste jag slita mig härifrån.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0