fire to the rain

Tjenis penis!
Ganska så seg skoldag men ändå helt okej.
Efter skolan drog jag med mig Emmaslemma hem till mig, hehe..
Vi satt ute på balkongen i solen och käka lite snacks och bara
prata skit, satt och kollade runt på datan lite och tog det jävligt lugnt.
Nu sitter jag hos mamma och ska nu gå upp till pappsen för att få i
mig lite föda, haha! Sen blir det att möta upp min "lilla" MARRE!
Får se vad vi hittar på ikväll, något skojsigt får vi hoppas på!
men nu måste jag skynda mig innan pappi blir grinig.
Hörs sen! Pussen.
Två bilder på mig från nyss... hahah..
Gulligt va?

Kommentarer
Postat av: sandra'

videoinlägget då ? :D vi väntar becka !

2011-09-06 @ 17:49:36
Postat av: rebecka

hahahaha det kommer en "vacker dag"

Och jag längtar INTE till den dagen kan jag ju säga :)

2011-09-06 @ 22:24:28
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0