funny

Måste måste MÅSTE bli roligare och skriva om roligare saker i bloggen .. yes i know!
Men det kommer.. en vacker dag ;)
Igår drog jag till gården och kollade en liten stund på idol med en massa människor.
Senare tog jag bussen till totte och hans urgulliga mor (y)
Var där ett tag och mest bara satt vid datan och tog det lugnt,
senare tog vi bussen till mig, min pappa var inte så glad.. men jag får ta smällen
när jag inte lyssnar eller visar respekt, men ska göra det nu, vet att du kommer läsa
det här pappa så jag vill bara göra dig stolt, ska iallafall försöka nu!
Sen sov totte här iallafall, låg o kolla på tv en liiiiten stund innan båda två somnade.
Men nu måste jag upp och klä på mig och fixa till mig lite så jag hinner till skuulän.
Vi hörs kanske i skolan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0