heipa

Heeeeeeeeeeej sötisar!
Har vart ute med båten hela helgen och inte haft tillgång till dator.
Men nu är jag hemma och har två minuter på mig att skriva enligt bitterfittan pappa -.- haha!
Men haft en ganska skön helg ändå.
Och en PERFEKT söndag.
Åkte till trosa med båten, och totte åkte från tullinge till trosa med buss för att komma
dit och umgås o käka med oss, hur gulligt? haha. Så vi käka på grekresturant
och gick senare mot båten för att börja åka hemmåt. Sen när jag kom hem blev det
in i duschen, följa tozze till bussen och sen åkte jag upp till Jesper där även
Felicia och Matte var, vi badade jacuzzi och låg och kollade på idol.. skit mysigt!
Sen drog felicia så var jag kvar en liten stund med matte & jesper och kom nu hem.
Är trött som ett svin och ska lägga mig och somna till en film nu.
Jag skiver mer imorgon. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0