It hurts

Du är den som alltid finns för mig,
Alltid får mig att må bra och tänka om,
Den jag alltid pratar om ALLT med,
Att höra dig känna att jag inte bryr mig om
dig och skiter i dig och att du säger att du
tänker göra desamma mot mig gör så ont.
Det gör verkligen ont.
Jag vill göra allt för att göra dig och pappa stolta
men jag lyckas aldrig hur mycket jag än försöker
och det är jag så jävla ledsen över.
Jag hoppas jag gör er stolta en dag.
Och mamma om du läser det här så ska du veta att
jag vill inte att du ska känna sådär.
Jag älskar dig och du är något utav det bästa jag har.
Och desamma för dig pappa.
Jag älskar er!
Nu ska jag försöka sova, och ja mamma...jag ska gå upp själv imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0