jag är trött på det här

Haha sure, jag har sagt att jag inte ska sjunka till din nivå, men vad fan spelar det för roll längre?
Du sitter och skriver ut allt på facebook och din blogg? Tycker du det känns bra? Du som hatar när
folk lägger sig i ditt liv, hur tänker du då när du skriver ut sånt här så alla kan se? så alla kan lägga sig i?
Jag ser mina fel jag gjort, jag vet mina misstag jag gjort,jag erkänner dom, men det är något du aldrig kommer göra, eller iallafall aldrig kommer kunna erkänna.
Du sitter och säger att allt jag gjorde i sommras var att skita i dig fullständigt, det är fel.
Och när du tyckte så utan att ens säga ett PISS till mig går du och håller på med en annan brud,
sitter och säger till den bruden att du skitit i mig, att du lämnat mig för henne, att det inte är något mellan dig
och mig, medans du sitter och säger till mig att du inte känner ett skit för henne, det är inget mellan er och att
du älskar mig? Ljuger oss båda rakt upp i ansiktet? Och nu sitter du och klagar på att jag inte menat när jag sagt
att jag älskat dig? tror du påriktigt att jag någonsin skulle kunna lita på orden "jag älskar dig" efter du suttit
och ljugit mig rakt i ansiktet? Suttit och skickat likadana sms till mig o den andra bruden? Ena dagen var jag hos dig
och när inte jag var där hade du legat där med en andra bruden? Tror du jag kan lita på dina ord efter det? Nej.
Det är helt jävla sinnesjukt att jag ens förlåtit dig alla gånger.
Du sitter och säger att det är så jävla synd om dig när du var på öland för alla fick pussas o mysa men du fick bara sitta och kolla på, när du i själva värket satt o strula med den andra bruden och hade det as nice, och du hör kanppt av dig på hela den veckan det FÖRSTA du säger när du kommer hem är "sov hos mig jag behöver ligga" hur fan tänker man då?  Tror du någon brud skulle förlåta dig efter att du har haft sex med en brud på din bal då vi var tillsammans? Att du haft sex med ditt ex medans vi var tillsammans? Att du strulat med en av våra gemensamma vänner på en fest hemma hos mig? Efter att du låtit dina ex sova hos dig för en vadslagning om pengar? Efter du suttit och kalla en slampa? Efter du dumpat en, bett en dra åt helvete, bett en aldrig mer prata eller titta på dig? Efter du själv suttit och sagt att du strulat med olika folk på olika ställen? Vilken jävla brud tror du skulle förlåta dig efter allt det där?!
Och sure jag erkänner att jag PUSSAT en kille efter du bad mig dra åt helvete o aldrig mer ville se mig, and so?
Och ja jag strulade med en kille när vi inte ens var tillsammans? och det är något du sitter och gnäller på fortfarande, men det är litet i gemförelse med dina misstag, men det är något du inte kan inse.
Jag har vart som luft för dig, du har nästan skämts över mig så varför ska du bry dig så mycket nu?
Du har tagit mig för givet gång på gång så varför ska det bli så stor grej nu?
Och du säger att allt kommer bli bra om jag bara kommer tillbaka? Du tror på det själv?
Det där var droppen, inte konstigt att jag gått till en ny.
Jag har sagt att jag kommer finnas o hjälpa dig vad som än händer, i alla lägen.
Och jag har hållt det, men nu behöver du inte min hjälp så då kommer jag inte finnas
där heller, du behöver inte ens be om mig hjälp något mer.
Du är så omogen att du inte ens kan vara som en vän, eller finnas för den du säger
är "ditt liv" för att hon försöker gå vidare efter allt det här, det är inte ens konstigt att jag försöker det?
Och nej jag kommer inte glömma våra stunder, jag evt att du fått mig skratta o må bra,
men jag vet även hur många tårar jag gråtit för dig, hur pyskiskt dåligt jag mått utav dig.
Inget av det glömmer jag. Men tänk på att inte göra dessa misstag igen nu.
För jag tror inte någon annan kommer va så korkad att ge dig såhär många chanser igen.
Hoppas du är nöjd och att du känner att du lyckats, nu får du gå till vilken jävla brud du vill.
utan att behöva hålla något hemligt, och ljuga folk rakt upp i ansiktet.
FAN VAD SKÖÖÖÖNT, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Komiskt att du fortfarande mörklägger sanningen och drar till med extra becka, älskar att du säger att jag inte kan erkänna de jag gjort, de har jag redan gjort 500 gånger, att jag sagt att de va fel osv. Men de gör inte du, du säger "mm" när du får höra att du gjort fel, sen har du erkänt att du gjort fel då elr?

Jag tänker inte ta allt här, för jag garvar just nu haha. "pussat en. Strulat med en" jaja de va mer...

och att du brydde dig under sommaren? Konstigt då att du frågade mig 2-3 gånger om jag ville vara med dig. medans jag frågade dig iaf 5 dagar i veckan om du kunde vara med mig. Jag vet inte, låter som om jag älskade dig mer än du älskade mig, låter som om jag menade mer än dig. Med tanke på att ända gångerna du kom till mig så skulle du knulla o sova?

as i say. Du betedde dig som om vi va kk och inget annat.

2011-09-12 @ 13:52:23
URL: http://jjimmys.myshowroom.se
Postat av: Anonym

ohaa

2011-09-12 @ 16:08:50
Postat av: agnes

Men gud, ni är inte tillsammans längre. Låt varandra vara bara! Förstår inte hur ni orkar :S

2011-09-12 @ 16:32:41
Postat av: du vet han brända jäveln

jimmy du verkar inte ha tänkt igenom det här riktigt

-.-

2011-09-12 @ 16:58:51
Postat av: Anonym

Girlpower

2011-09-12 @ 17:22:07
Postat av: Julia

(y)

2011-09-13 @ 22:01:34
Postat av: jimmy

jodå jag har tänkt igenom de här flera varv (y)

2011-09-13 @ 22:33:23
URL: http://jjimmys.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0