Min vän


Du är så stark min vän,

Du finns alltid där, vilket som.

Du lyssnar alltid,

Du stöttar alltid,

Du går alltid och lita på, vad det än gäller.

Du är en sån stark människa,

Allt du gått igenom och får gå igenom,

All skit du får ta,

All skit du får höra,

Men står fortfarande lika stadigt på dina ben,

Det gör mig så otrolig stolt!

Allt vi delar är så sjukt, alla minnen, alla bilder, alla videos ..allt

Allt vi gått igenom, haha det är fan i mig obeskrivligt.

Visst vi har haft våra bråk och pauser osv .. men vem fan har inte det?

Kommer aldrig glömma vissa samtal jag fått av dig som fått mig att

Gråta till söms, just för att jag bryr mig så sjukt.

Våran humor är så sjuk, vi tillsammans är så sjukt!

Du gör en glad utav att bara umgås med dig, for real.

Jag är mig själv mer med dig än någon annan.

Känner mig sjukt muppig som skriver såhär med tanke på att

det inte är något som vi gör, "hjärtan,kalla varandra gumman, säga puss" osv

finns inte på vår världskarta, men jag vill iallafall att du ska veta hur

mycket jag faktiskt uppskattar att ha dig som vän.

Vi ses ikväll och GRATTIS, jag älskar dig Michaela Larsson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0