Natti

Nu ska beckis sussa så sött så.
Haft en ur mysig kväll faktiskt.
Mötte upp Maria efter jag käkat, vi vandrade runt lite i tullinge city sådär...
Sen drog vi hem till min kära mor och duka upp med Chips o läsk med henne
och tända lite ljus och mös ner framför idol. Så var myspyyyys!
Sen efter idol följde jag Maria till stationen sen drog jag hem till pappsen igen.
Och nu sitter jag i sängen och skriver till er snyggingar.
Här har ni mina morgondags-planer:
Skola.
Hem och städa
Försöka fixa ett "Smink-inlägg" till dom som bad om det.
Kaaanske ett videoinlägg
Och senare får vi se. Puss!
Sussa gott!


Bjussar på en jätte fin bild på mig sen nyss så ni sover riktigt gott ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0