Ute med båten.

Morsning korsning , nu är det så att Becka är ute med båten över helgen. 
Så .. det blir ju tyvärr inga inlägg från henne tills hon är tillbaks. 
Men nu är det ju så att jag kan hennes lösenord , så jag är ju lite snäll nu och ger er ett litet inlägg!
Hmm.. har ni lyckats gissa vem jag är än .. ?
Jorå det ska jag avslöja nu!
Tjeenare , mitt namn är Micha och jag är en trogen vän/(älskarinna?) till becka!
Ni kanske har hört talas om mig i hennes blogg förut, sett bilder osv?
I'm so famous att jag hamnar i Zielfeldts blogg!
Aja jag slänger in en sjukt snygg bild på mig och Becka.
Vi kanske hörs igen ?

Kram på er alla söta bloggläsare !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0